مصاحبه آرشیو خبر ها
میرکو دی ناتاله از سناریوی یوونتوس برای ماندن پیرلو خبر می دهد

میرکو دی ناتاله از سناریوی یوونتوس برای ماندن پیرلو خبر می دهد

میرکو دی ناتاله خبرنگار معتبر وب سایت توتو یووه امروز در مصاحبه با هواداران یوونتوس حاضر شد و به سوالات آنها پاسخ داد. در ادامه سوال و جواب های این مصاحبه را خواهیم داشت.

 

شزنی:

 

او در لیست فروش یوونتوس نیست ولی اگر پیشنهاد مناسبی برسد، یوونتوس قطعا بررسی خواهد کرد.

 

پاراتیچی:

 

در چند ماه پیش شرایط به گونه ای پیش می رفت که او در یوونتوس ماندنی خواهد بود ولی اکنون کمی اوضاع فرق کرده و ممکنه تغییراتی را شاهد باشیم.

 

آیا یووه می تواند یک مدافع به خدمت بگیرد؟

 

احتمال بیشتری برای خرید یک مدافع کناری جدید بیشتر است، زیرا الکس ساندرو می تواند یکی از بازیکنانی باشد که یووه را ترک می کند. در حال حاضر، هیچ بازخوردی درباره مدافع وسط وجود ندارد، اما طبیعی است زیرا ما در ماه مه هستیم و مذاکرات زیادی آغاز نشده است.

 

آیا می توانیم شاهد یک خرید غافلگیر کننده باشیم؟

 

برای من، مهاجمی می تواند از راه برسد که هنوز نام او ذکر نشده باشد. اما این فقط ایده من است. یووه زیاد به بازار بازیکنان آزاد نگاه می کند، شاید یک نفر از میان آنها باشد.

 

آیا بوفون می رود؟

 

بله، احتمال اینکه بوفون بخواهد دوباره یووه را ترک کند بسیار زیاد است. او هنوز هم احساس خوبی دارد، به همین دلیل می خواهد به طور منظم به بازی برگردد و همین دلیلی است برای ترک یوونتوس.

 

دی پائول به یووه؟

 

روابط با اودینزه بسیار خوب است و ممکن است مذاکره نهایی نیز شود. اما رقابت زیادی وجود دارد، حتی در لیگ برتر نیز تیم هایی برای خرید او آماده هستند. به نظر من، رودریگو هافبک مناسب یووه خواهد بود.

 

انیلی می تواند برود؟

 

ما منتظر پایان فصل خواهیم بود تا ببینیم انقلابی واقعی در یوونتوس رخ خواهد داد یا خیر. در حال حاضر، می توانم بگویم که انیلی می ماند. او قصد ترک ندارد.

 

آیا دیبالا تمدید خواهد کرد؟

 

هیچ قدمی برای تمدید قرارداد دیبالا برداشته نشده است. اگر توافقی حاصل نشود، فکر نمی کنم او بماند، همچنین به این دلیل که او بازیکنی است که یووه می تواند مبلغ خوبی از فروش او به دست آورد.

 

آیا رونالدو می ماند؟

 

من می گویم بله، اما ما منتظر صعود به لیگ قهرمانان هستیم. در صورت رسیدن، کریستیانو می ماند و آن را آخرین سال حضور در یوونتوس خواهد کرد. ما هنوز نمی دانیم که یووه 12 ماه دیگر به او پیشنهاد می دهد یا خیر.

 

رمزی و ربیو می روند؟

 

بله، این احتمال وجود دارد. رمزی بیشتر از رابیوت، برای بازیکن فرانسوی اگر یك پیشنهاد جذاب بیاید، یووه درباره آن بحث خواهد كرد. در غیر این صورت می ماند.

 

آیا پوگبا می تواند برگردد؟

 

پاسخ خیر.

 

آیا زیدان می تواند برگردد؟

 

زیدان فقط یک پیشنهاد است. این رویای انیلی، بلکه هواداران است. از طرف دیگر خود زیزو اعلام کرده است که روزی مربی یووه خواهد شد. برای من این روز فردا نخواهد بود، اما ممکن است اشتباه کنم.

 

آیا آلگری می تواند برگردد؟

 

بازگشت احتمالی آلگری را فقط در یک شرایط می بینم: یووه در صعود به لیگ قهرمانان ناکام است.

 

آیا پیرلو می تواند بماند؟

 

آنچه از فضای باشگاه برداشت می شود، این است که پیرلو می تواند در صورت صعود به لیگ قهرمانان اروپا و همچنین پیروزی در فینال کوپا ایتالیا، بماند. این یک سناریوی ممکن است، اما در فوتبال هرگز نگو هرگز.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: